Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren

    Hoe werkt retourneren bij KarperCentrale? 

    Ons doel is: zo makkelijk als het maar kan! Wij begrijpen dat u online iets besteld omdat het makkelijk is. Daarom vinden wij dat retourneren net zo makkelijk moet kunnen! 

     

    Stap 1: Download het retour formulier

    Voor een snelle, soepele verwerking vragen wij je gebruik te maken van het retourformulier, en deze in de doos te doen bij het retourneren.

    Download het retourfomulier

     

    Stap 2: Verstuur het retour inclusief retourformulier

    Je mag het pakketje inclusief retourformulier verzenden naar:

    KarperCentrale
    Afd: Retouren 
    Bestelling: ORD______
    Landstraat 1
    9934BG Delfzijl

     

    Dit kan bijvoorbeeld via:

     

     

    Q: Wanneer zal mijn retour worden verwerkt?

    A: Indien je het retourformulier gebruikt hebt kunnen wij snel mogelijk jouw retour verwerken. Meestal binnen 1 of 2 werkdagen heb jij de bevestiging dat wij jou retour verwerkt hebben.

     

    Q: Wie betaalt de retourkosten?

    A: De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

    ___________________________________________

    Retourneren

    14-dagen retour beleid

    Indien je niet tevreden bent over je product, kun je deze binnen 14 dagen, in de originele verpakking (Met eventuele bescherm seal intact) bij ons retourneren zonder opgaaf van reden retourneren. Dit is de wettelijke herroepingsrecht die je als consument hebt. Het product moet in originele verpakking retour gestuurd worden en mag nog niet gebruikt zijn aan de waterkant (Test je product dus altijd thuis). 

     

    30-dagen retour beleid

    Naast het wettelijke herroepingsrecht, heb je bij KarperCentrale 30 dagen na betaling om het product alsnog te retourneren in de originele verpakking. Bij deze optie betaald u zelf de verzendkosten voor de geleverde producten, als de verzendkosten voor het retourneren. Ook in deze situatie mag het product nog niet aan de waterkant geweest zijn. Test producten dus altijd thuis.

     

    Kosten retourneren

    Retour beleidKosten
    14-dagen retour beleidAlleen retour-zending (Circa €6,95)
    30-dagen retour beleidZowel de verzending als de terugzending (ca. € 6,95 per zending)

     

     

    Herroepingsrecht 

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

     

    Aanvullende voorwaarden op garanties & retouren

      • Het product is ongebruikt en zit in de originele verpakking, met veiligheid seal op hun plaats.
      • Jij, of een aangewezen derde partij heeft het product niet langer dan 30 dagen geleden ontvangen volgens de pakketdienst.
      • Zit je in de eerste 14 dagen van de bedenktijd? Dan betaal je alleen de retourkosten.
      • Zit je binnen de 30 dagen maar buiten de 14 dagen bedenktijd? Dan betaal je zowel de door ons gemaakte verzendkosten (€4,95) als de retourkosten.
      • Er is in Nederland geen wettelijke garantie termijn van 2 jaar, in plaats daar van moet iets zo lang mee gaan als je daar redelijkerwijs van mag verwachten. Goedkope producten heb je dus ook meestal minder lang garantie op dan dure producten (Beetmelders van 100 euro heb je minder lang garantie op dan beetmelders van 600 euro). We zijn de moeilijkste niet, dus neem altijd contact op met onze klantenservice wanneer er iets defect/stuk is. Valt het niet binnen de garantie, dan is een nieuw onderdeel soms beter te betalen dan een nieuw product.
      • Bij het stuk gaan of breken van iets dient er altijd controle te worden uitgevoerd op het defecte product
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »