Algemene vragen
Hoe kom ik in contact met jullie?
Wij zijn zowel telefonisch, per live-chat als per e-mail bereikbaar.
Telefonisch: 050 2030 007
Per e-mail: [email protected]
Wat zijn jullie openingstijden?
Tijdens het seizoen: (van 1 februari tot 1 oktober)
Let op: Onze afwijkende openingstijden vind je altijd via Google.
Dag |
Open om |
Sluit om |
Maandag |
13:00 |
18:00 |
Dinsdag |
10:00 |
18:00 |
Woensdag |
10:00 |
18:00 |
Donderdag |
10:00 |
18:00 |
Vrijdag |
10:00 |
20:30 |
Zaterdag |
09:00 |
16:00 |
Zondag |
Gesloten |
Gesloten |
Let op; onze klantenservice kent andere openingstijden, namelijk:
Dag |
Open om |
Sluit om |
Maandag |
13:00 |
17:00 |
Dinsdag |
10:00 |
17:00 |
Woensdag |
10:00 |
17:00 |
Donderdag |
10:00 |
17:00 |
Vrijdag |
10:00 |
17:00 |
Zaterdag |
Gesloten |
Gesloten |
Zondag |
Gesloten |
Gesloten |
Buiten het seizoen: (Van 1 oktober tot en met 31 januari)
Dag |
Open om |
Sluit om |
Maandag |
10:00 |
17:00 |
Dinsdag |
10:00 |
17:00 |
Woensdag |
10:00 |
17:00 |
Donderdag |
10:00 |
17:00 |
Vrijdag |
10:00 |
17:00 |
Zaterdag |
Gesloten |
Gesloten |
Zondag |
Gesloten |
Gesloten |
Bijzondere openingstijden & feestdagen
29 Maart (Goede vrijdag) - Open
31 Maart (Eerste Paasdag) - Gesloten
1 April (Tweede Paasdag) - Gesloten
27 April (Koningsdag) - Gesloten
5 Mei - (Bevrijdingsdag) - Gesloten
9 Mei - (Hemelvaartsdag) - Gesloten
19 Mei - (1e pinksterdag) - Gesloten
20 Mei - (2e pinksterdag) - Gesloten
13 Juni - (DelfSail) Winkel onbereikbaar - Gesloten
14 Juni - (DelfSail) Winkel onbereikbaar - Gesloten
15 Juni - (DelfSail) Winkel onbereikbaar - Gesloten
23 December 2024 tot en met 3 Januari 2025 - Gesloten
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zitten op dit moment aan de Landstraat 1 in Delfzijl. De volgende adres informatie vind je hier onder:
KarperCentrale.nl
Landstraat 1
9934 BG Delfzijl
Wie bezorgd mijn pakketje?
Wij versturen bijna alle pakketjes via GLS. Een bezorger van GLS zal dus jouw pakketje aan de deur afleveren.
Wanneer leveren jullie mijn pakketje?
Voor 16:00 besteld op een werkdag? Dan bezorgen wij jou spulletjes de volgende dag al bij je thuis, ook op zaterdag!
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Je ontvangt van ons op de dag van verzending een track en trace code per mail. Via deze code kun je op de website van GLS bekijken wanneer jouw pakket geleverd zal worden. Je kunt de link in het mailtje gebruiken, maar je kunt er ook voor kiezen om de code handmatig in te vullen op: https://www.gls-info.nl/tracking
Wanneer ontvang ik mijn tracking code?
Je ontvangt de tracking code op werkdagen tussen 16:00 & 19:00 de dag voor levering. Indien je in het weekend besteld, ontvang je maandag ochtend vaak de tracking code.
Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een pakket?
14-dagen retour beleid
Indien je niet tevreden bent over je product, kun je deze binnen 14 dagen, in de originele verpakking (Met eventuele bescherm seals intact) bij ons retourneren zonder opgaaf van reden retourneren. Dit is de wettelijke herroepingsrecht die je als consument hebt. Het product moet in originele verpakking retour gestuurd worden en mag nog niet gebruikt zijn aan de waterkant (Test je product dus altijd thuis). Indien het product wel aan de waterkant gebruikt is, is het niet meer in nieuw-staat en kunnen wij het pakket meestal niet accepteren.
30-dagen retour beleid
Naast het wettelijke herroepingsrecht, heb je bij KarperCentrale 30 dagen na betaling om het product alsnog te retourneren in de originele verpakking. Bij deze optie betaald u zelf de verzendkosten voor de geleverde producten, als de verzendkosten voor het retourneren. Ook in deze situatie mag het product nog niet aan de waterkant geweest zijn. Test producten dus altijd thuis. Let wel op, de verpakking moet nog in originele staat zijn met eventuele seals/stickers in tact.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van een pakketje?
Retour beleid |
Kosten |
14-dagen retour beleid |
Alleen retour-zending (Circa €6,95) |
30-dagen retour beleid |
Zowel de verzending als retour zending (Circa €6,95 per zending) |