5 Sterren Klantenservice
Onze klanten geven onze klantenservice 5 sterren.

Onze klanten geven onze klantenservice 5 sterren.
Wij zijn zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar.
Telefonisch: 050 2030 007
Per e-mail: [email protected]
Let op: Onze afwijkende openingstijden vind je onder 1.3 "Afwijkende openingstijden & feestdagen".
De laatste donderdag van de maand sluiten wij om 21:00 i.p.v 18:00.
Dag | Open om | Sluit om |
Maandag | 13:00 | 18:00 |
Dinsdag | 10:00 | 18:00 |
Woensdag | 10:00 | 18:00 |
Donderdag | 10:00 | 18:00 |
Vrijdag | 10:00 | 18:00 |
Zaterdag | 09:00 | 16:00 |
Zondag | Gesloten | Gesloten |
Let op; onze klantenservice kent andere openingstijden, namelijk:
Dag | Open om | Sluit om |
Maandag | 13:00 | 18:00 |
Dinsdag | 10:00 | 18:00 |
Woensdag | 10:00 | 18:00 |
Donderdag | 10:00 | 18:00 |
Vrijdag | 10:00 | 18:00 |
Zaterdag | Gesloten | Gesloten |
Zondag | Gesloten | Gesloten |
Dag | Open om | Sluit om |
Maandag | Gesloten | Gesloten |
Dinsdag | 13:00 | 18:00 |
Woensdag | 10:00 | 18:00 |
Donderdag | 10:00 | 18:00 |
Vrijdag | 10:00 | 18:00 |
Zaterdag | 09:00 | 16:00 |
Zondag | Gesloten | Gesloten |
Wij zitten op dit moment aan de Landstraat 1 in Delfzijl. De volgende adres informatie vind je hier onder:
KarperCentrale.nl
Landstraat 1
9934 BG Delfzijl
Wij versturen bijna alle pakketjes via GLS. Een bezorger van GLS zal dus jouw pakketje aan de deur afleveren.
Voor 16:00 besteld op een werkdag? Dan bezorgen wij jou spulletjes de volgende dag al bij je thuis, ook op zaterdag!
Je ontvangt van ons op de dag van verzending een track en trace code per mail. Via deze code kun je op de website van GLS bekijken wanneer jouw pakket geleverd zal worden. Je kunt de link in het mailtje gebruiken, maar je kunt er ook voor kiezen om de code handmatig in te vullen op: https://www.gls-info.nl/tracking
Je ontvangt de tracking code op werkdagen tussen 16:00 & 19:00 de dag voor levering. Indien je in het weekend besteld, ontvang je maandag ochtend vaak de tracking code.
Stap 1: Laat het ons weten!
Neem contact met ons op om aan te geven dat u een bestelling wilt retourneren. Op deze manier kunnen wij een ticket voor u openen om de retourzending zo efficiënt mogelijk af te handelen. U kunt contact opnemen via ons contact formulier, onze vaste lijn of bijvoorbeeld via Facebook. Ook kan je een retour aangeven in je KarperCentrale account onder "Mijn bestellingen". Een stappen plan voor het online retour aangeven staat onderaan deze pagina.
Stap 2: Stuur het pakketje terug!
Uiteraard verwachten wij het geleverde artikel in dezelfde staat retour zoals u hem ontvangen heeft.
U mag het pakketje retourneren aan:
KarperCentrale
Afd: retouren
Landstraat 1
9934BG, Delfzijl
Stap 3: Uw geld terug krijgen
Zodra het pakketje retour is gekomen en alles is gegaan volgens bovenstaande stappen verwerken wij de retourzending in ons magazijn. In 95% van de gevallen verwerken wij retourzendingen binnen 1 werkdag. Hier krijgt u per mail een bevestiging van waarna het verschuldigde bedrag per direct aan u word overgemaakt!
14-dagen retour beleid
Indien je niet tevreden bent over je product, kun je deze binnen 14 dagen, in de originele verpakking (Met eventuele bescherm seals intact) bij ons retourneren zonder opgaaf van reden retourneren. Dit is de wettelijke herroepingsrecht die je als consument hebt. Het product moet in originele verpakking retour gestuurd worden en mag nog niet gebruikt zijn aan de waterkant (Test je product dus altijd thuis). Indien het product wel aan de waterkant gebruikt is, is het niet meer in nieuw-staat en kunnen wij het pakket meestal niet accepteren.
30-dagen retour beleid
Naast het wettelijke herroepingsrecht, heb je bij KarperCentrale 30 dagen na betaling om het product alsnog te retourneren in de originele verpakking. Bij deze optie betaald u zelf de verzendkosten voor de geleverde producten, als de verzendkosten voor het retourneren. Ook in deze situatie mag het product nog niet aan de waterkant geweest zijn. Test producten dus altijd thuis. Let wel op, de verpakking moet nog in originele staat zijn met eventuele seals/stickers in tact.
Retour beleid | Kosten |
14-dagen retour beleid | Alleen retour-zending (Circa €6,95) |
30-dagen retour beleid | Zowel de verzending als retour zending (Circa €6,95 per zending) |
Met je KarperCentrale account slaan wij je winkelmandje op. Je kunt verlanglijstjes maken, alle bestelgegevens worden opgeslagen, je kunt maximaal profiteren van de live chat, en je kunt sneller opnieuw bestellen :-).
Direct contact
Antwoord binnen 24 uur.
Socials
Landstraat 1
9934BG Delfzijl
Nederland Bekijk op Google Maps
NL854845136B01
62507370
NL64RABO0301478880